پرسشنامه استاندارد وفاداری مصرف کننده به برند
فرمت فایل دانلودی: .docفرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 89 کیلوبایت
قیمت: 4600 تومان
توضیحات:
پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند، در قالب فایل word، شامل 25 سئوال، همراه با راهنمای شیوه نمره گذاری، شیوه تفسیر نتایج و منبع مورد استفاده.
هدف این پرسشنامه بررسی میزان وفاداری مصرف کننده به برند می باشد. ابعاد مورد بررسی عبارتند از: مؤلفه شناختی وفاداری به برند، مؤلفه های عاطفی وفاداری به برند، ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت زمان، میزان منابع سرمایه گذاری شده، و مشارکت مدیریت ارشد. روایی و پایایی این پرسشنامه که ترجمه یک پرسشنامه استاندارد خارجی است، در داخل کشور نیز مورد تأیید قرار گرفته است. طیف پاسخگویی آن نیز از نوع لیکرت 5 گزینه ای می باشد.
هدف این پرسشنامه بررسی میزان وفاداری مصرف کننده به برند می باشد. ابعاد مورد بررسی عبارتند از: مؤلفه شناختی وفاداری به برند، مؤلفه های عاطفی وفاداری به برند، ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت زمان، میزان منابع سرمایه گذاری شده، و مشارکت مدیریت ارشد. روایی و پایایی این پرسشنامه که ترجمه یک پرسشنامه استاندارد خارجی است، در داخل کشور نیز مورد تأیید قرار گرفته است. طیف پاسخگویی آن نیز از نوع لیکرت 5 گزینه ای می باشد.
- ۹۷/۱۰/۰۵