پاورپوینت فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا و همکاران
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 402 کیلوبایت
قیمت: 5800 تومان
توضیحات
پاورپوینت مربوط به فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، با عنوان فعالیتهای ترفیعی و تشویقی، همراه با جداول و توضیحات کامل.
کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب است.
بخشی از متن:
آمیخته فعالیتهای ترفیعی مجموعه ای از تبلیغات، فروش حضوری، پیشبرد فروش وروابط عمومی است که برای دستیابی به هدفهای برنامه فروش مورداستفاده قرارمی گیرد. ترفیعات یا ارتقا عبارت است از مجموعه فعالیتهای اطلاع رسانی، ترغیب واثرگذاری که این سه کاملا با هم مربوطند. عوامل متعددی نیاز به ترفیع را مشخص می سازد:
1) افزایش فاصله فیزیکی بین تولیدکننده و مصرف کننده که خود باعث مشکل ارتباطات شده است.
2) رقابت شدید بین منابع گوناگون و شرکتهای مربوط به یک صنعت که فشار زیادی بر برنامه های ترفیعی فروشندگان واردآورده است.
فهرست مطالب:
مقدمه
فرآیند ارتباطات
عوامل موثر درترکیب ترفیع
اجزای آمیخته ترفیع و تشویق
گامهای اصلی برنامه تبلیغات آگهیها
مشخص کردن هدف
تصمیمات در مورد بودجه اگهی
تصمیمات در موردپیام
تصمیمات در مورد رسانه گروهی
ارزیابی عملیات آگهی در رسانه
پیشبرد فروش
تصمیمات اصلی در امور پیشبرد فروش
ایجاد برنامه پیشبرد فروش
اهداف روابط عمومی
مراحل تعیین زمان و نحوه استفاده از روابط عمومی
فروش حضوری
مزیت فروش حضوری
انواع مشاغل فروش
فرآیند استراتژیک فروش حضوری
عوامل موثر در ترکیب ترفیع
مراحلی که در انتخاب فروشندگان مهم است
سه گام اصلی در انتخاب نیروی فروش
روشهای متداول پرداخت دستمزد به نیروی فروش
پاورپوینت مربوط به فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، با عنوان فعالیتهای ترفیعی و تشویقی، همراه با جداول و توضیحات کامل.
کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب است.
بخشی از متن:
آمیخته فعالیتهای ترفیعی مجموعه ای از تبلیغات، فروش حضوری، پیشبرد فروش وروابط عمومی است که برای دستیابی به هدفهای برنامه فروش مورداستفاده قرارمی گیرد. ترفیعات یا ارتقا عبارت است از مجموعه فعالیتهای اطلاع رسانی، ترغیب واثرگذاری که این سه کاملا با هم مربوطند. عوامل متعددی نیاز به ترفیع را مشخص می سازد:
1) افزایش فاصله فیزیکی بین تولیدکننده و مصرف کننده که خود باعث مشکل ارتباطات شده است.
2) رقابت شدید بین منابع گوناگون و شرکتهای مربوط به یک صنعت که فشار زیادی بر برنامه های ترفیعی فروشندگان واردآورده است.
فهرست مطالب:
مقدمه
فرآیند ارتباطات
عوامل موثر درترکیب ترفیع
اجزای آمیخته ترفیع و تشویق
گامهای اصلی برنامه تبلیغات آگهیها
مشخص کردن هدف
تصمیمات در مورد بودجه اگهی
تصمیمات در موردپیام
تصمیمات در مورد رسانه گروهی
ارزیابی عملیات آگهی در رسانه
پیشبرد فروش
تصمیمات اصلی در امور پیشبرد فروش
ایجاد برنامه پیشبرد فروش
اهداف روابط عمومی
مراحل تعیین زمان و نحوه استفاده از روابط عمومی
فروش حضوری
مزیت فروش حضوری
انواع مشاغل فروش
فرآیند استراتژیک فروش حضوری
عوامل موثر در ترکیب ترفیع
مراحلی که در انتخاب فروشندگان مهم است
سه گام اصلی در انتخاب نیروی فروش
روشهای متداول پرداخت دستمزد به نیروی فروش
- ۹۸/۰۱/۲۷